Autoalan
työnantajien työnantajamielikuva

Työnantajamielikuva

Varmistaakseen tarvittavan osaamisen työnantajien on rakennettava työnantajamielikuvaansa suunnitelmallisesti, erottuvasti ja mitattavasti.

Autorekry Työnantajamielikuva
Kilpailu autoalan osaajista kiihtyy koko ajan. Vahva työnantajabrändi auttaa tutkitusti parantamaan merkittävästi sekä pito- että vetovoimaa.

Lisätiedot

Työnantajamielikuvan rakentamisen ja rekrymarkkinoinnin kolme tärkeintä osa-aluetta ovat suunnitelmallisuus, kyky erottua ja oikeat mittarit. Autorekry Työnantajamielikuva auttaa työnantajia löytämään tärkeimmät kehittämiskohteet sekä rakentamaan pitkän aikavälin strategian oman työnantajamielikuvansa vahvistamiseen ja rekrymarkkinoinnin tehostamiseen.

Vahvan työnantajabrändin on tutkittu vähentävän vaihtuvuutta jopa 28 prosenttia (pitovoima) ja alentavan rekrytoinnin kustannuksia jopa 50 prosenttia (vetovoima). Puhumattakaa siitä, millaiset yrityksen pitkän aikavälin näkymät ovat, jos se onnistuu saamaan jatkuvalla syötöllä parhaita osaajia riveihinsä. Tai jos ei onnistu.

Kysy lisää!

Räätälöidyt palvelupakettimme sisältävät muun muassa seuraavia toimenpiteitä:

  • työnantajamielikuvan auditointi
  • työantajamarkkinoinnin pelikirja
  • rekrykampanjat
  • brändikampanjat
  • monikanavainen sisällöntuotanto: teksti, video, audio
  • konsultointi ja valmennukset
  • sisäisen viestinnän kehittäminen
  • mittarit ja analytiikka, rekrybotit